Weekend is een cadeautje voor iedere vrouw. Wekelijks lezen honderdduizenden Nederlanders maar wát graag over het privéleven van bekende Nederlandse mannen en vrouwen,
het koningshuis én de grote sterren uit het buitenland. Wie Weekend leest is altijd op de hoogte van de laatste romances, scheidingen en leuke, opvallende nieuwtjes uit de wereld van de showbizz. Bovendien zorgen de wekelijkse interviews met de sterren zélf ook voor het nodige leesplezier.

Onze belofte: Lees je Weekend, weet je meer.

Middels het brengen van primeurs zorgt de redactie van Weekend dat de lezeres daadwerkelijk méér weet dan anderen. Ook het afgelopen jaar haalden verschillende exclusieve primeurs het nieuws en werd ons nieuws overgenomen in veel andere media. Of het nou ging om de eerste foto van Katja Schuurman en haar nieuwe vriend, het Amsterdamse studentenhuis van kroonprinses Amalia of de scoop dat weduwe Monique des Bouvrie weer smoorverliefd is. Weekend blijkt keer op keer het beste op de hoogte te zijn van alle showbizzbladen in Nederland. Na het lezen van de Weekend kan iedereen met een gerust hart deelnemen aan de gesprekken bij de koffieautomaat of tijdens de wekelijks kop thee. Ze is op de hoogte van het laatste showbizznieuws, want Lees je Weekend, weet je meer!

Socials

Lezersprofiel

De Weekend-lezeres is tussen 35 en 69 jaar. Zij wil graag alles weten, is van nature nieuwsgierig en kijkt graag televisie. Daarbij zijn SBS 6 en RTL 4 haar favoriet. Ze ziet Weekend als een cadeautje voor zichzelf, even lekker op de bank na het werk of huishouden, en lezen over het wel en wee van de mensen die zij dagelijks op tv voorbij ziet komen. Ze vindt het fijn om op de hoogte te zijn, en mee te kunnen praten als ze met haar vriendinnen een dagje uit gaat. Koken vindt ze leuk, maar het moet niet te ingewikkeld zijn. De boodschappen worden gedaan bij de plaatselijke supermarkt of de Jumbo/LIDL. Ze gaat het liefst op vakantie in eigen land, maar als de financiën het toelaten wordt er soms ook een reisje geboekt naar Turkije of Spanje. Lekker all-inclusive, dan hoeft ze nergens over na te denken én bovendien smaakt het eten in de grote hotels haar altijd prima. Ze houdt ervan om zichzelf af en toe te verwennen met nieuwe kleding, een lekkere parfum of een dagje wellness met haar vriendinnen. Nog leuker vindt zij het om haar kinderen of kleinkinderen te verwennen met een leuk cadeau. Ze heeft in haar leven al het nodige meegemaakt, en vindt het prettig om te lezen dat zij niet de enige is. Zelfs de mensen waar zij zo tegenop kijkt, en die zij dagelijks op televisie ziet, hebben zo hun problemen. Herkenbaar!

Oplage

46.224

Unieke bezoekers

378.995

Social Media

44.312

Downloads

Adverteren?

Bereik een brede, ondernemende en loyale doelgroep via onze magazines, specials, websites, socials, nieuwsbrieven en/of events.

Bent u geïnteresseerd in het plaatsen van een advertentie, advertorial, branded content of een online campagne in onze merken? Wilt u de mogelijkheden bespreken van een creatieve samenwerking of commercieel partnership? Of heeft u een andere vraag? Dan kunt u ons sales bureau bereiken op: