Cases

PostNL campagne

De postzegel die je gewoon opschrijft Samenwerking PostNL en Audax Publishing Het ontvangen van een fysiek kaartje wordt nog steeds erg gewaardeerd. Alleen wordt het versturen van een kaartje als “gedoe” ervaren. Je hebt niet altijd een postzegel bij de hand. Met de Postzegelcode van PostNL kan je gemakkelijk op elk moment attent te zijn…

Product/merkPostNL
DoelgroepAlle titels van Audax Publishing
Call to actionZeg het met een kaartje
Media inzet AudaxPrint, online, branded item, nieuwsbrief, Social

Rad van Fortuin

Extra prijzen in een speciale tijd Met Oudejaarsloten en December Kalenders krasloten, gekocht voor 19 december 2020, kunnen consumenten meespelen met het Rad van Fortuin. Zo maken zij kans op 1000 euro prijzengeld en nog vele andere prijzen. Doel Het doel was consumenten eerder hun Eindejaarslot of December kraslot te laten kopen om spreiding in…

Product/merkNederlandse loterij
Media inzetAdvertenties, Actiesite, Nieuwsbrief, Socials bij de titels Vriendin, Santé en Royalty
Retail partnersAKO, Bruna, The Read Shop
Promotie instoreWobblers

Slankie & Vriendin

Slankie en Vriendin Een prima match Toastjes met kaaspesto, kaassoep, een ovenschotel, een pistolet met kaasomelet. Slankie is niet alleen gezond en lekker op het brood, je kunt er ook heerlijke snacks en gerechten mee maken. In Vriendin deelde in een periode van acht maanden elke twee weken een andere vrouw haar favoriete recept met…

Product/merkSlankie, diverse producten
DoelgroepVrouw 30+
Media gebruikVriendin, TV Commercial
  • Naamsbekendheid Slankie97%
  • Toename image doelstelling39%
  • Inhoud41%
  • Match tussen merken100%

vanHaren Testdag

Van Haren Testdag vanHaren en Vriendin zijn een perfecte match! Dat bleek ook uit het aantal aanmeldingen dat Vriendin ontving toen lezeressen werden uitgenodigd om de nieuwe schoenencollectie te testen. vanHaren staat voor de kwaliteit van haar collecties en hecht daarom veel waarde aan de mening van haar klanten. Daarom werd in samenwerking met Vriendin…

Product/merkvanHaren
DoelstellingImagoverbetering vanHaren als kwaliteitsmerk
InstrumentEvent met testpanel

Coverboekje Huishoudbeurs

Coverboekje Huishoudbeurs De Huishoudbeurs; wie kent het niet? Het grootste vrouwenevenement van Nederland staat al sinds 1950 garant voor een gezellig dagje uit vol voordeel en is inmiddels een heus begrip geworden. Voor de tweede keer op rij verzorgde Audax Publishing het couponnenboekje voor dit tiendaagse evenement in de Amsterdam RAI. In een oplage van…

Product/merkAmsterdam RAI voor de Huishoudbeurs
DoelstellingBezoekersbesteding tijdens de Huishoudbeurs verhogen
InstrumentCouponnenboekje en coverboekje Vriendin
ResultaatGemiddelde bezoekersbesteding van €54,56 per persoon

NS-actie

NS-actie Een dagje uit werd deze zomer wel heel aantrekkelijk! Bij alle titels van Audax Publishing voerde NS tijdens de zomerperiode een exclusieve actie: lezers kochten een 2e klas dagretour voor de trein door heel Nederland inclusief broodje en vers sapje van De Broodzaak voor maar € 18,- p.p. Deze populaire kortingsactie was tot dan…

Product/merkNS
DoelstellingTicketing
InstrumentKortingsactie Audax breed

Brooklyn Nights

Brooklyn Nights Brooklyn Nights is een complete avond topentertainment onder het genot van een meergangendiner en een fantastische cast. Tijdens deze dinershow worden toeschouwers meegenomen door de rijke geschiedenis van New York. Onder andere LA The Voices, Stanley Burleson en een professioneel showballet tillen deze dinershow naar een hoger niveau en laten gasten genieten van…

Product/merkStudio's Aalsmeer voor Brooklyn Nights
DoelstellingBrooklyn Nights onder de aandacht brengen
InstrumentRedactionele content, lezersaanbiedingen en advertenties in Vriendin, Party en Weekend (print en online)

Coverboekje Fletcher Hotel Group

Coverboekje Fletcher Hotel Group Om de diversiteit van het assortiment Fletcher Hotels naar voren te laten komen en direct boekingen naar deze locaties te realiseren, sloot Fletcher Hotels een exclusief coverboekje met lezersaanbiedingen om Vriendin. De Vriendin-lezeres kreeg hiermee naast haar vertrouwde tijdschrift extra voordeel door de korting op hotelovernachtingen. Vriendin verzorgde de opmaak van…

Product/merkFletcher Hotel Group
DoelstellingDe diversiteit van Fletcher Hotels onder de aandacht brengen
LooptijdMaart 2015
InstrumentCoverboekje om Vriendin met exclusieve hotelarrangementen, ingestoken op prijsklasse

Vriendin voorpremière

Vriendin voorpremière Voor de Nederlandse film ‘De Ontsnapping’, met in de hoofdrol Isa Hoes, organiseerde Vriendin een speciale voorpremière in bioscoop Wolff City Utrecht. 150 lezeressen werden uitgenodigd om samen met een vriendin deze kaskraker alvast te komen bekijken. De middag werd volledig aangekleed in Vriendin-stijl, iedereen werd voorzien van een hapje en een drankje…

Product/merkDutch FilmWorks
DoelstellingExposure voor filmproductie/merkbeleving Vriendin versterken
LooptijdApril 2015
InstrumentVoorpremière 'De Ontsnapping'

Pretpark-actie

Pretpark-actie In de aanloop naar de herfstvakantie had Vriendin een speciale outsert met kortingsbonnen voor diverse pretparken in Nederland en België, waaronder Hellendoorn, Toverland, Drievliet en Plopsaland. Via een speciale landingspage op Vriendin.nl konden lezeressen hun entreetickets bestellen met een spetterende Vriendin-korting die opliep tot wel 50% korting. De actie werd inblad, via de nieuwsbrief,…

Product/merkDiverse pretparken
DoelstellingTraffic genereren naar pretparken/losse verkoop Vriendin stimuleren
LooptijdOktober 2015
InstrumentOutsert om reguliere editie