Coverboekje Huishoudbeurs
De Huishoudbeurs; wie kent het niet? Het grootste vrouwenevenement van Nederland staat al sinds 1950 garant voor een gezellig dagje uit vol voordeel en is inmiddels een heus begrip geworden. Voor de tweede keer op rij verzorgde Audax Publishing het couponnenboekje voor dit tiendaagse evenement in de Amsterdam RAI. In een oplage van 60.000 exemplaren werd het couponnenboekje gratis verspreid tijdens de beurs. Daarnaast werden de coupons in aangepaste vorm als coverboekje om Vriendin meegehecht in een oplage van 60.000 exemplaren. Een unieke propositie, omdat Vriendin-lezeressen zo – exclusief – als eerste op de hoogte waren van de acties tijdens de beurs.
De coupons zorgden voor een goede besteding tijdens de beurs, die dit jaar meer dan 243.000 bezoekers trok. Gemiddeld besteedde de beursbezoeker € 54,56 per persoon, waarvan het overgrote deel aan eten&drinken en fashion&beauty werd besteed.
De samenwerking met Amsterdam RAI is zo succesvol dat ook in 2016 Amsterdam RAI voor Audax Publishing kiest als partner voor het Huishoudbeurs-couponnenboekje.

Product/merk | Amsterdam RAI voor de Huishoudbeurs |
---|---|
Doelstelling | Bezoekersbesteding tijdens de Huishoudbeurs verhogen |
Instrument | Couponnenboekje en coverboekje Vriendin |
Resultaat | Gemiddelde bezoekersbesteding van €54,56 per persoon |