De postzegel die je gewoon opschrijft
Samenwerking PostNL en Audax Publishing
Het ontvangen van een fysiek kaartje wordt nog steeds erg gewaardeerd. Alleen wordt het versturen van een kaartje als “gedoe” ervaren. Je hebt niet altijd een postzegel bij de hand. Met de Postzegelcode van PostNL kan je gemakkelijk op elk moment attent te zijn en toch dat kaartje te versturen, want je hebt altijd een postzegel op zak. PostNL introduceert in alle titels van Audax Publishing de postzegelcode met een gratis ansichtkaart.
Voor deze campagne heeft PostNL in alle Audax magazines speciale advertenties op laten maken met per magazine een speciale uitneembare ansichtkaart. Zo werden de lezers van deze magazines direct geactiveerd om de postzegel app van PostNL uit te proberen en de gratis kaart te versturen. Met de postzegelcode van PostNL kan je gemakkelijk en snel attent zijn door een kaartje te versturen. Je kunt de app overall gebruiken waar je bent en hebt dus altijd een postzegel bij de hand. Niets belemmert je meer om vaker attent te zijn.
• Geen postzegel(vel) nodig. Altijd en overal je kaart of brief frankeren.
• Je koopt de postzegelcode (PZC) makkelijk en veilig online via de PostNL-app of webshop
Voor ieder magazine een andere kaart
De advertenties hadden dezelfde boodschap op één onderdeel na, de opgeplakte ansichtkaart was qua stijl en opmaak op het magazine aanpast. Elke redactie had een eigen kaart gemaakt en ook de boodschap op de kaart was op de doelgroep afgestemd.
De advertentie met branded ansichtkaart kwam in de volgende tijdschriften:
- Glossy
- Mijn Geheim
- GIRLZ!
- CosmoGIRL
- Vriendin
- Royalty
- Santé
- Party (advertentie zonder kaart)
- Weekend (advertentie zonder kaart)
Case facts
Product/merk | PostNL |
---|---|
Doelgroep | Alle titels van Audax Publishing |
Call to action | Zeg het met een kaartje |
Media inzet Audax | Print, online, branded item, nieuwsbrief, Social |