Pretpark-actie

Pretpark-actie

In de aanloop naar de herfstvakantie had Vriendin een speciale outsert met kortingsbonnen voor diverse pretparken in Nederland en België, waaronder Hellendoorn, Toverland, Drievliet en Plopsaland. Via een speciale landingspage op Vriendin.nl konden lezeressen hun entreetickets bestellen met een spetterende Vriendin-korting die opliep tot wel 50% korting. De actie werd inblad, via de nieuwsbrief, social media en met een actiebanner ondersteund.

De attentiewaarde van de actie was door de inzet van een outsert enorm groot. De contrasterende opmaak ten opzichte van de cover en de invulling van de outsert met kortingsbonnen versterkten hierbij het voordeelgevoel van de actie. Honderden Vriendin-lezeressen maakten tijdens de actieperiode van twee weken gebruik van de korting en gingen met hun gezin tijdens de herfstvakantie – een piekperiode voor pretparken – een gezellig dagje uit met Vriendin.

Product/merkDiverse pretparken
DoelstellingTraffic genereren naar pretparken/losse verkoop Vriendin stimuleren
LooptijdOktober 2015
InstrumentOutsert om reguliere editie