Wellness coverpas

Wellness coverpas

IWR, bekend van wellness resorts als de Vernieuwde Zwaluwhoeve, de Veluwse Bron en Elysium, wist in het wellness laagseizoen door een exclusieve coverpasactie bij Audax Publishing veel extra traffic naar haar resorts te genereren. Tegen inlevering van de coverpas ontving de klant een gratis dagentree bij één van de IWR-resorts. Uniek aan deze actie was verder dat er geen limiet gold voor het aantal in te leveren coverpassen; iedereen mocht profiteren!

De actie was voor beide partijen enorm succesvol. Op veel plaatsen waren de tijdschriften met coverpas uitverkocht en ook AKO werd overspoeld met vraag naar de wellness-actie. Door de dagentree (nagenoeg) gratis te maken, verlaagde IWR de drempel naar haar resorts en trokken zij een nieuwe klantgroep aan die op eigen wijze het wellness gevoel ervaarde en kennismaakte met de IWR-resorts. Om van dit grote potentieel nieuwe trouwe bezoekers te maken, werden bezoekers na afloop benaderd voor een vervolg bezoek.

Product/merkInternational Wellness Group
DoelstellingTraffic naar wellness resorts genereren
LooptijdJuni - september 2015
InstrumentCoverpas op tijdschriften Vriendin en Santé en bij AKO-winkels