Nieuws (32)

Renske Veldhoff nieuwe hoofdredacteur Vriendin

Audax Publishing heeft Renske Veldhoff benoemd als nieuwe hoofdredacteur van Vriendin. De afgelopen maanden heeft zij deze functie reeds ad interim ingevuld. Renske is ruim zeven jaar verbonden aan het weekblad Vriendin als chefredactie. Daarvoor was zij onder meer werkzaam voor de bladen Flair, KINDEREN, Top Santé, Sportweek, Intermediair Starters en Strictly. Renske Veldhoff over haar benoeming: "Vriendin is een prachtig blad met een doelgroep waar ik van ben gaan houden. Ik vind het een eer dat zo veel lezeressen en BN’ers elke…

Lees meer

Weekend, het grootste showbizz magazine van Nederland

Vanaf dinsdag 17 Juli ligt de nieuwste editie van Weekend in de winkels, in een nieuw groter formaat. Om dti te vieren geeft Weekend een CD van Tino Martin, met daarop een niet eerder uitgebrachte track van zijn nieuwste album. Het nummer ‘Wat geweest is, is geweest’ is een voorproefje van het nieuwe album van Tino Martin, dat later dit jaar uitkomt. Deze single is exclusief voor Weekend op CD uitgebracht en bijgevoegd bij het vernieuwde…

Lees meer

Femmetje de Wind Chief Digital Publishing bij Audax

Per 1 juni 2018 is Femmetje de Wind aangesteld als Chief Digital Publishing bij Audax. De Wind komt van Wayne Parker Kent waar zij verantwoordelijk was voor het gehele portfolio. De Wind begon haar loopbaan bij Gijrath Media Groep als Editor in Chief, ze was columnist voor Dagblad De Pers, schreef boeken en ontwikkelde met haar eigen custom publishing bureau Wind Publishing meerdere succesvolle campagnes voor retailers en fabrikanten. Ook het multimediale platform Wendy werd door Wind Publishing ontwikkeld…

Lees meer

CosmoGIRL! & GIRLZ terug bij Audax

Na de verhuizing van CosmoGIRL! en GIRLZ naar ZPRESS Young in 2014, zijn beide titels sinds mei 2018 weer terug waar het allemaal begonnen is. GIRLZ werd 12 jaar geleden gelanceerd door Audax Publishing en is vanaf de start een succesvolle titel gebleken. CosmoGIRL! is een internationale licentie uitgave. CosmoGIRL! en GIRLZ voeren de ranglijst in het meidensegment aan en beide titels blijven dan ook naast elkaar bestaan. CosmoGIRL! CosmoGIRL! streeft ernaar te inspireren, ondersteunen en…

Lees meer

Print prent beter in dan digitaal

Hoofdrol voor print in de mediamix Het marketingbudget voor print neem de laatste jaren af, met Nederland voorop binnen Europa. Een opvallende ontwikkeling, want onderzoek leert juist dat prinsmagazines lezers diepgaand bij een boodschap betrekken. Zo vormt print de beste weg naar een duurzame klantrelaties - en meer omzet. Adverteerders steken steeds meer budget in onlinemedia en adtech. Printmedia zetten ze aanzienlijk minder in. Is dat terecht? Het antwoord is nee. De kracht van printmedia…

Lees meer

Summer Vakantiemagazine

In de eerste week van juli 2018 zal Audax Publishing in de winkel liggen met een zomerspecial onder de titel 'SUMMER, het meest complete vakantiemagazine'. Redactioneel zal deze Summer vakantie special gezamenlijk worden ingevuld door de redactie van de verschillende titels van Audax Publishing en worden aangevuld met o.a. puzzels, winacties en zomerhoroscopen. Daarmee wordt het een gevarieerde content, voor jong en oud, vrouwen en mannen, met mooie levensverhalen, seks en relaties, heerlijke gossipverhalen nationaal…

Lees meer

Uitbreiding team Audax Media

Per 3 april 2018 is het Audax Media team verder uitgebreid met de komst van Sabina Erents (49 jaar). Met bijna 20 jaar ervaring als senior accountmanager bij TMG heeft Audax Media hier een echte sales topper binnen gehaald. Binnen Audax Media ligt de focus voor Sabina vooral op het contracteren van zoveel mogelijk partners voor de recentelijk opgezette Audax Bubbels Club. Wij wensen Sabina veel succes en vooral veel plezier bij Audax Media! Audax…

Lees meer

Uitbreiding team Audax Media

Per 12 maart 2018 is Manon Meinsma bij Audax Media gestart als Management Assistente ter ondersteuning van de directie. Daarnaast zal zij voor commerciële samenwerkingen de schakel zijn tussen de accountmanagers, media ordering & traffic en de overige afdelingen als marketing/redactie. In deze functie zal zij zich bezighouden met o.a. het voorbereiden van sales pitches en het uitwerken van (branded content) campagnes en campagneplanningen. Wij heten Manon van harte welkom bij het Audax Media team!…

Lees meer

Oprichting Audax Media

Per 1 januari 2018 is het sales team van Audax Publishing overgegaan in de nieuwe werkmaatschappij Audax Media, waarin alle commerciële activiteiten van Audax worden verenigd. Niet alleen blijft Audax Media de advertentieverkoop voor de mediamerken van Audax Publishing vervullen, ook draagt zij bij aan commerciële trajecten voor de andere werkmaatschappijen van Audax en externe mediapartners en wordt de Audax Business Club (ABC) voor grote partnerships. Audax Business Club Deze exclusieve businessclub bestaat uit maximaal…

Lees meer

Angela Ponsioen, algemeen hoofdredacteur Audax Publishing

Per 1 januari 2018 is Angela Ponsioen (voorheen Hoogeveen) benoemd tot Algemeen Hoofdredacteur bij Audax Publishing. Tegelijk met haar aanstelling heeft Audax het merk en het magazine GLOSS overgenomen van F&L Media en zal zij hier de hoofdredactie over blijven voeren. Angela startte haar loopbaan in de tijdschriftenbranche in 1984 bij Weekblad Privé en vervulde vervolgens diverse marketing- en hoofdredactionele functies bij verschillende landelijke tijdschriften. Als Algemeen Hoofdredacteur gaat ze de uitgever en de hoofdredacties…

Lees meer