Redactionele pijlers

Bereik maar liefst 129.000 personen met HP/De Tijd en 400.000 personen op Hpdetijd.nl

Print 129.000
Digitaal 400.000
Social Media 20.005

Redactionele pijlers

Redactionele Formule

HP/De Tijd volgt de actuele ontwikkelingen in de politiek, cultuur, literatuur, media, wetenschap en technologie en houdt een vinger aan de pols van de samenleving. Het merk verbindt zich niet aan welke politieke of maatschappelijke beweging dan ook, maar bericht altijd onafhankelijk, scherpzinnig en waar kan met humor. HP/De Tijd is hét opinieblad voor de hoogopgeleide, vrijdenkende Nederlander met stijl. HP/De Tijd is immer in beweging: heerlijk helder en een beetje brutaal. HP/De Tijd werkt samen met auteurs van naam. Want we gaan niet voor minder. Nieuwsgierig naar deze indrukwekkende lijst? Check hiervoor de makers op HP/De Tijd.nl

Pijlers

  • politiek
  • maatschappij
  • cultuur
  • media

Politiek

Politiek

Maatschappij

Maatschappij

Cultuur

Cultuur

Media: Mens en Auto