Partnerships

Vriendin. Echt. Zoals jij!

Print 592.000
Digitaal 1.933.178
Social Media 78.908

Partnerships

Marketing proposities

Joint promotion

Vriendin zoekt altijd het contact met sterke merken om een samenwerking op te zetten. Wij bieden onze lezers graag iets extra’s! En voor u is dit een mooie gelegenheid om uw advertentiepagina’s te ondersteunen met een leuke actie. Zo komt u op meerdere manieren binnen bij uw doelgroep.

Een goed voorbeeld hiervan is Disneyland Paris, waarmee wij jaarlijks een samenwerking hebben in de vorm van grote, exclusieve winacties en een jaarlijkse lezeressenreis. Maar een samenwerking kan in iedere mogelijke vorm worden gezocht. Denk bijvoorbeeld eens aan een kortingsbon inblad, winactie of kortingsactie.

Winactie

Gedurende het jaar vinden er bij Vriendin diverse thematische winacties plaats. Een mooie manier om uw product in een passend ümfeld uit te lichten. De acties worden inblad geplaatst en ondersteund via een speciale landingspagina online, de nieuwsbrief en social media. Een voorbeeld hiervan is de winactie met Marley Spoon of C&A.

Kortingsactie

Geregeld biedt Vriendin scherpe kortingen aan haar lezeressen aan voor de leukste producten of uitjes. Zo konden lezeressen al profiteren van de knalactie “Dagje weg voor €12,50”, waarbij de entreetickets voor populaire attractieparken in Nederland en België voor deze scherpe prijs werden aangeboden, geldig tijdens de vakantieperiode. Deze actie past uitstekend bij Vriendin; duidelijk (één vaste prijs, zonder kleine lettertjes), aantrekkelijk (financieel haalbaar voor iedere portemonnee) en een goede aansluiting bij de doelgroep (leuk voor het hele gezin). Het is mogelijk om aan te sluiten bij een thematische actie of een exclusieve actie op te zetten waarbij uw product als enige wordt uitgelicht.

Lezersaanbieding

Wekelijks staat er in Vriendin een aanbieding voor een weekendje weg naar een leuke bestemming binnen de Benelux. De lezersaanbiedingen bieden altijd een extraatje bij het arrangement en worden aangeboden tegen een zo scherp mogelijke prijs. Wij zijn hiervoor altijd op zoek naar partners voor aantrekkelijke aanbiedingen.

Prijspuzzel

Iedere week staat er een populaire prijspuzzel in Vriendin. Relaties hebben de mogelijkheid om prijzen hiervoor beschikbaar te stellen in ruil voor exposure op de pagina. Vraag naar de mogelijkheden!

Events

Vriendin blijft altijd in contact met haar doelgroep. Daarom zijn wij aanwezig op diverse events. Zie links in de balk de diverse events die Vriendin organiseert.

Huishoudbeurs

Vriendin is met een stand prominent aanwezig op de grootste consumentenbeurs van Nederland. We staan herkenbaar opgesteld in de grote Family&Fun hal van waaruit diverse activiteiten worden georganiseerd. Gaat u met uw product mee in de goodiebag, organiseren we een prijzenmarathon of heeft u een heel ander idee om bij ons aan te sluiten?

Online

Vriendin beschikt over een uitgebreide database van adressen die wekelijks de nieuwsbrief ontvangen. Voor derden is het mogelijk om via een advertorial in de nieuwsbrief óf een eigen mailing deze lezersgroep te bereiken.

Abonnementen

Abonnementsaanbiedingen worden gedaan met korting ofwel met premium, in de vorm van een aantrekkelijk product. Dit product wordt in woord en beeld op groot formaat en full-color bij de aanbieding gepresenteerd inblad en online gedurende een aantal weken. Ook is het mogelijk voor relaties om abonnementen tegen een special tarief in te kopen om in te zetten als incentive voor het eigen personeel, relaties of klanten.

Incentive abonnee

Als abonnee verdien je iets extra’s bij Vriendin. Elke week verloten we een aantal cadeaus onder abonnees in de rubriek Abonnees in het zonnetje. Wilt u op een originele manier binnenkomen bij een zeer betrokken doelgroep? Richt u zich dan specifiek op onze abonnees.

Inkoop exemplaren

Relaties van Vriendin hebben de mogelijkheid om tegen een speciaal inkooptarief exemplaren in te kopen ten behoeve van bijvoorbeeld een goodiebag, ladies night of ander event.

Product plus

Wilt u onze lezersgroep kennis laten maken met uw product of dit opnieuw onder de aandacht brengen bij de abonnees of losse kopers van Vriendin? Indien de productspecificaties dit toelaten, kunnen wij een sample voor u meesealen bij Vriendin. Een voucher als insert laten meegaan, kan natuurlijk ook. Zo gaat een spaaractie in de losse verkoop ook tot de mogelijkheden behoren.

Coverpas

Consumenten kopen een tijdschrift vaak op basis van de cover. Een coverpas is daarom een uitstekend middel om uw product onder de aandacht te brengen met een aantrekkelijke, exclusieve aanbieding voor onze lezersgroep. Combineer uw advertentiepagina’s met een coverpas voor maximale zichtbaarheid.

Voor meer informatie over een van bovenstaande samenwerkingen, neem contact op met de afdeling marketing via: publishing.marketing@audax.nl.