Royalty

Bereik 166.000 personen met
Royalty of op Royalty-online.nl

Print 166.000
Digitaal 42.724
Social Media 18.247

Print

Hét Koninklijke Magazine

Royalty is het grootste magazine over vorsten en royals van over de hele wereld. Onder leiding van royalty deskundige Marc van der Linden wordt Royalty gemaakt door een team van bevlogen professionals. Royalty slaagt er elke keer weer in om de koninklijke wereld dichterbij de lezers te brengen.

Royalty reist mee met belangrijke (buitenlandse) bezoeken van de koning en de koningin, waardoor lezers altijd een uitgebreid en persoonlijk verslag kan worden aangeboden. Daarnaast brengt Royalty exclusieve en persoonlijke interviews en achtergrondverhalen van het nieuws. Erik Schoonhoven beschrijft in zijn column boeiende wetenswaardigheden over alle koninklijke juwelen.

Meer…

lees meer
Gemiddeld totaalbereik 13+ 166.000
Verspreide gerichte oplage 40.284
Betaalde gerichte oplage 39.196

Digitaal

Royalty-online.nl

De website van Royalty is altijd actueel, informatief en geeft een mooi overzicht van alle activiteiten rondom royalty in binnen- en buitenland.

Bezoek Royalty-online.nl

Voor meer informatie over posities ga naar Tarieven en Formaten.

Social media:
 Royalty is ook actief op de social media kanalen Facebook, Instagram & Twitter.

Kijk hier voor recente online bezoekcijfers.

lees meer
Uniek bereik 45.309
Pageviews 155.427
Facebook 16.746
Instagram 1.501

Specials

Royalty 'De Oranjes' Specials 2020

Royalty brengt in 2020 maar liefst drie keer De Oranjes uit.

  • De Oranjes 1
  • De Oranjes 2
  • De Oranjes 3

Verschijningsdata & deadlines

Editie Aanleveren shopping Aanleveren advertentie Verschijning 1  25 februari 2020 26 maart 2020 15 april 2020 2 27 april 2020 28 mei 2020 29 juli 2020 3 6 juni 2020 24 juli 2020 7 oktober 2020

Tarieven & formaten

lees meer

Partnerships

Marketingproposities

Product plus

De trouwe lezersgroep van Royalty is uitermate geïnteresseerd in producten die koningshuis gerelateerd zijn. Voor u een mooie kans om uw product onder de aandacht te brengen bij de abonnees of kopers van losse nummers van Royalty. Een mooi voorbeeld is de Royalty dvd. In samenwerking met Just Entertainment en New Blinks werd een gedeelte van de oplage losse verkoop van Royalty voorzien van een dvd. Deze dvd bevat een aflevering van 3 populaire series waarin het koninkrijk centraal staat. Royalty met dvd was selectief verkrijgbaar bij enkele retailers en werd bij deze retailers op de winkelvloer…

lees meer